Skip to main content

Joomla Webdesign

- hvordan skal din nye hjemmeside se ud?

Den skal selvfølgelig se rigtig flot ud, for den repræsenterer jo din virksomhed online. Hvis dit webdesign er blevet kedeligt og forældet, eller bare ikke passer til det visuelle udtryk, du gerne vil have – så kan jeg hjælpe dig.

Joomla Webdesigner
Fokus på løsningen
Kreativitet
Joomla Webdesign

Webdesign skal kunne mere end blot at være en pæn indpakning

Fokus på den kreative opgaveløsning

Designet har et job, det skal udføre på dine vegne. Det skal give dine besøgende en god, tillidsfuld og troværdig oplevelse af din virksomhed. Og dit design skal visuelt guide de besøgende til at udføre de handlinger, som du ønsker – at de kontakter dig, køber eller tilmelder sig.

Kontakt mig her, så hjælper jeg din hjemmeside med at blive ’klædt rigtigt på’ til at klare jobbet.

Logo BOXIT
Logo Nordsjællands Brandvæsen
Logo PFA Pension
Logo Monsido
Logo Opdag Verden
Logo Nembedemand
Logo Rosenfelt & West Engineering
Logo Den Jydske Haandværkerskole

Joomla webdesign: Skal din hjemmeside have et løft i den rigtige retning?

Din hjemmesides design viser dine besøgende præcis hvilken type virksomhed du har. Det går ikke, hvis designet er forældet, rodet eller bare ligner endnu en hjemmeside i din branche.

Derfor skal dit webdesign have et specifikt formål, skille sig ud med en skarp visuel identitet og være så effektivt, at det skaber resultater for din virksomhed.

Et godt design gør nemlig forskellen for at dine besøgende bliver til dine kunder – eller om de går igen.

Uanset om du skal have et helt nyt hjemmesidedesign eller at den gamle skal have et ansigtsløft, kan jeg udvikle og designe den, så du får en joomla-hjemmeside, som du er stolt af at vise frem.

Responsiv Joomla design – hver gang!

I dag stilles der store krav til dit Joomla webdesign. Det skal ikke kun fungere effektivt på en computer, men alle typer og former for enheder – lige fra store skærme, til tablets og mobiltelefoner.

Google har spået at over 80% af alle søgninger i år, vil være fra mobile enheder.

Det betyder, med andre ord, at dit Joomla webdesign skal være responsivt, så det automatisk tilpasser sig, uanset om dine besøgende sidder med en stor, almindelig eller en lille skærm.

Google kalder det Mobile First, og det handler i bund og grund om brugervenlighed, uanset hvilken enhed din hjemmeside bliver set på.

Ja, det lyder fint, men det er ganske vigtigt. For hvis dit hjemmeside IKKE er responsivt, kan det have konsekvenser for din placering i Googles søgeresultater.

Derfor er alle Joomla hjemmesider og webshops, jeg udvikler og designer, altid responsive. Det er sådan jeg sikrer, at dine besøgende får den bedste og mest brugervenlige oplevelse på din hjemmeside.

Er du i tvivl om dit Joomla design er responsivt? Så kontakt mig.

Webdesign til webshop – giv dine kunder en rigtig god oplevelse!

Har du en webshop, så er designet og måden du præsenterer dine produkter på afgørende for en ting:

Din konvertering!

Designet og billederne du bruger på din shop, skal gøre indtryk og inspirere dine besøgene til at købe. Dit design skal se så godt ud, at de får lyst til at handle med dig – og ikke dine konkurrenter. Derfor er brugeroplevelsen særlig vigtig på din webshop, fordi den gør det nemt for dine besøgene at træffe en beslutning – så de handler, kommer igen og endda anbefaler din webshop til andre.

Et godt og gennemført design giver dem den helt rigtige brugeroplevelse, og det er i sig selv en god kundeservice på din webshop.

Det kan jeg hjælpe dig med at skabe.

Joomla design af skabelon - Joomla template design

Re-design af din nuværende skabelon

Er det tid til at skifte designet på din Joomla skabelon? Så kan du opleve, at det kan være lidt af en udfordring. Dét kan jeg hjælpe dig med, så dit re-design passer til dine nye ideer, ønsker eller særlige features du gerne vil have.

Design af ny joomlaskabelon

Har du købt en Joomla skabelon? Så sidder du nu med en ret kedelig og grå udgave af det tema og design, som du så FØR du købte den. Hvis du er i tvivl eller har spørgsmål til hvordan du designer din Joomlaskabelon, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til mig.

Mød Joomlakonsulenten – din Joomla Webdesigner

"Joomla webdesign handler ikke kun om flotte farver, billeder og grafik på din hjemmeside.

Det handler ligeså meget om, at udnytte alle de mange muligheder i Joomla, der gør dit hjemmesidedesign personligt og troværdigt på samme tid."

Michael Sønderup Nielsen
Webdesigner & Joomla konsulent

Michael Sønderup Nielsen - Joomla konsulent

7 designfejl på din hjemmeside, som du SKAL kende (og få fixet!)

  • Dine billeder gør din hjemmeside laaaangsom

    Den helt store synder er fil-størrelsen på dine billeder. Store og tunge billedfiler, der tager en evighed om at loade, trækker din hjemmeside ned. Det går bare ikke!

  • Designet sender forvirrende signaler

    For at dit design er effektivt og performer, skal det have et formål og et bestemt fokus. Er der alt for meget ’støj’ eller unødvendige designelementer, kan det overskygge dét du gerne vil have dine besøgende til – også selvom det ser fedt ud.

  • En stor reklamesøjle?

    ’Køb her, klik her, tilmed dig her, få vores nyhedsbrev her, læs bloggen her’ … og så videre. Ja, man bliver helt træt på forhånd, og det bliver dine besøgende også, hvis din hjemmeside er en stor reklamesøjle. Så selvom du har mange tilbud og andet du gerne vil vise, skal du have en præcis strategi for, hvornår du præsenterer dem i dit design.

  • Hjemmesiden mangler design til mobilversionen

    Ingen gider at zoome, vende og dreje sin mobiltelefon for se din hjemmeside ordenligt. Den skal bare virke med det samme, og stadig se flot og præsentabel ud – uanset størrelsen eller typen af enhed, de ser den på.

  • Var dit design trendy i 90’erne?

    Et umoderne design kan hurtigt sende forkerte signaler om din virksomhed. Signaler der betyder, at dine besøgende går igen.

  • Understøtter dit design og indholdet hinanden?

    Designet er det første, dine besøgende ligger mærke til. Hvis det ikke lever op til deres forventninger, er chancen for at de læser dit indhold langt mindre, end hvis de to understøtter hinanden. Derfor skal dit indhold også designes, så det er tiltrækkende og læsevenligt.

  • Dine Call to Actions neutrale eller gemt væk i designet

    Uh, den her er slem. Hvis dine Call to Actions ikke er meget tydelige, eller falder i et med resten af designet, er de alt for nemme at overse af dine besøgende. Derfor kan usynlige Call to Actions direkte påvirke din konverteringsrate.

Joomla ekspert til webbureauer, reklamebureauer og andre

Professionel Joomla konsulent

Joomlakonsulenten tilbyder også support og Joomla løsninger, som underleverandør til andres projekter – uanset størrelse og omfang.

Søger du en professionel Joomla underleverandør, der kan assistere og levere ordentlige løsninger i Joomla til dine kunder?

5 stjerner

"Michael giver sig tid til at lytte, og kommer derefter med kompetent sparring, viden og forslag."

5 stjerner

"Uden tvivl sublim Joomla know-how og hurtig responstid"

5 stjerner

"Kompetent og løsningsorienteret dialog samt handlingsorienteret effektuering"

Hjælp til Joomla?